Det är över nu.

Showen. Är. ÖVER! helt tusans otroligt. Jag känner mig helt tom. Så som vi har planerat, övat, fixat, donat, sminkat, sprayat, fotat och försökt komma någon vart. Nu är det över. Känns väldigt underbart, men ändå så jädra trist. Fattar liksom noll, känns det som.
Tur att vi hade så duktiga modeller och att allt gick på rosor. Ingen skada skedd, utan allt var kul!

Idag är jag inte lika slut i kroppen som jag var igår. Känner att jag ändå orkar göra något. Går antagligen till gymmet, eftersom jag inte hinner träna imorgon.

märkte just att det regnar, vilken chock!

p.s! bilder från Showen kommer snart att publiciras.
p.s! idag åkte två av mina väninnor till Paris. Ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!
Ville bara en gång ännu säga att det var en jätte bra show med häftiga frisyrer och fantasifulla klädkreationer:). Bra jobbat!

2007-04-29 @ 17:10:07
Postat av: annalena

så roligt att höra att allt gick bra för er! e stolt över min duktiga vän! sköt om dej!

2007-04-29 @ 17:20:19
Postat av: Sessan

Va avundsjuk jag blir på dig! Detta var min dröm en gång i tiden... bläää... =(

2007-04-30 @ 10:25:21
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0