Påsk, påsk, påsk...


Jag tycker inte att påskafton är lika rolig längre. Jag kommer ihåg när man var liten och sprang omkring i stora, pösiga kjolar, ful make-up och hade tävling vem som fick mest godis. Då var det roligt!
Visst har jag fått lite påskgodis, men uppskattar det inte lika mycket som då. Vi gömde korgar, och på morgonen var det fulla med ägg. Sött!

Jag har varit hemma i Ekenäs några dagar, på måndag åker jag tillbaka. Har lagat hår, och ..... Lagat hår. Krogkvällen ikväll känns inte som en förlust i alla fall. Man borde ju ha på sina gula converse -dagen till ära.
Jag tror att det blir de nya Cheap Monday-jeansen med min nya oversize-top. Kanske det fina, kornblåa bältet jag fyndade idag.

GLaD PåSk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0