Det kan inte vara sant!


Japp, det är det. Och jag tror att jag är i en dröm jag snart skall väckas från.

I fredags åkte jag till Sverige, närmare bestämt Stockholm. Tog tunnelbana till Rådmansgatan och Sveavägen 53.
Möttes av en väldigt glad tjej som var väldigt nyfiken på mig.
Hon berättade vilka mina uppgifter kommer att bli och allt jag får vara med om. Det är verkligen en dröm.
Efter en halvtimmes prat och en gratis tidning åkte vi iväg med taxi till plåtningsstället. Har tyvärr ingen aning om var någonstans det var, men fick träffa make-upartisten, fotografen, andra reportrar och några modeller. Jag blev presenterad som praktikant. Stannade där några timmar, blev bjuden på en härlig lunch från Panini.
Fick skjuts till Medborgarplatsen och började småshoppa längs Götgatan. Fyndade plagg för -75%.

Nu är det ingen hemlighet längre. Jag börjar min praktik den 5 september på Vecko Revyn. Alldeles för bra...

Kommentarer
Postat av: Marika

grattis! GUD va kul med praktik på Vecko Revyn :)

2007-08-05 @ 18:57:57
Postat av: Annika

Hej Hannah! Grattis! Det kommer säkert att bli jätte kul och lärorikt! Glad för din skull vännen!

2007-08-05 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0