en Höstig sommarkväll.


Sorgligt är det, men idag kände jag hösten i vinden. Svinkallt var det att stå vid färjfästet och vänta på färjan som skulle ta mig mot Föglö.

Imorgon är torsdag. Sen kommer fredag och det ser jag såå fram emot. Kommer att åka till Svealandet helt ensam. Kan bli rätt nice egentligen.


Snart måste jag bestämma mig vad jag ska ta med för kläder till Irland. Vad ska man ha på fötterna när det väntas regna minst en gång per dag? Den mörkblåa parkasen får det iallafall bli. Den håller vatten och är lagom längd.
Två par jeans och ett par mjuka byxor. Tröjor och t-skjortor såklart.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Höst är härligt! Kalla soliga höstdagar med löv i alla röda nyanser och fullt med syre i luften... Åh vad jag längtar... :)

2007-08-01 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0