dagen D

Idag blir jag 21 år gammal. Jag märker att det inte alls är som förut. Man räknade dagar och bara ville söka efter paketen som mor hade gömt.
Nuförtiden får jag mer ångest. Ångest över alla paket jag får och som jag tänker att jag inte behöver eller är värd.
Vaknade klockan åtta i morse av att sambon sjöng "Ja må hon leva". Det var sött. Och fint.

Har öppnat alla gåvor från mamma och från pappa. Fina saker -som alltid. Skall bädda nya lakan i sängen, sedan äta frukost. Skolan börjar först klockan ett idag. Riktigt skönt.

Kommentarer
Postat av: Daniela

GRATTIS VÄNNEN!!
Ha en bra dag,
Vi ses snart!
Kram

2007-12-10 @ 08:22:24
Postat av: M-H

Grattis massor från mig med :)
Ha en jätteskön dag å njut av att det är din dag!!!
Kramar

2007-12-10 @ 08:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0