Dagens vill ha

I höst har jag endast använt klänningar. Det har jag inte gjort på länge. I fjol gick jag med mina Cheap monday jeans varje dag.
Just nu gillar jag oversizade plagg. Inte för stora (man vill ju inte se ut som om man skulle vara fyra storlekar större än vad man är). I höst använder jag strumpisar eller leggings till vardags. Det är så otroligt skönt.

Till denna härliga armygröna stickade koftan med huva skulle jag ha svarta strumpisar, knästrumpor och mina mcboots.

image87

Den kommer från Stella McCartney/net-a-porter.com där jag spenderat många timmar idag.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag har också enbart använt klänningar med strumpisar eller leggings i höst. en klasskamrat sade här om dagen att hion aldrig sett mig i byxor :D Haha. Men va kan man, härligt skönt e d ju! Kram

2007-12-12 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0