Jag och mina fynd

Som jag tidigare nämnt är jag jädrans duktig på att fynda kläder på REA. Varje gång någon ger en komplimang och jag sedan nämner att det är REA plagg får jag en konstig min som svar. En min som visar att jag ljuger. Vilket jag inte gör.
Idag fyndade jag två nya klänningar. Denna gång kan jag verkligen skryta med att jag skulle även ha köpt dessa klänningar på orginalpris (det är ju regel nummer ett). Jag har prövat dessa klänningar tidigare och vet att jag kommer att gå med dem. För detta betalade jag 25 euro.

image93
Jag fotade den med blixt för att mönstret skulle synas bättre.


 
image95
Jeansklänning

Kommentarer
Postat av: Linda

de låter ju som en idé! vi får ta å kika närmare om de sen efter jullovet sen. Ny bakgrund på bloggen ser jag, fint!

2007-12-20 @ 23:14:40
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0