Klassmiddag och "Bonde söker fru"

Det känns som om jag inte har någon aning om vad för frisyrer mina kunder har fått idag. Började jobba tidigt i morse. Jag har garanterat feber. Trött och snuva.
När jag kom hem låg det tre VeckoRevyn tidningar i min postlåda. De är snälla där på redaktionen när det kommer ihåg att skicka mig några. Ett jobb hade jag i tidningen. Ett fint sådant.

Om en timme skall jag gå på klassmiddag. Det är väl istället för julfest. Trevligt. Jag tänker lägga på mig varma kläder. Varma strumpisar, svart långärmad t-shirt och den nya klänningen från Zara. Den tycker jag om och den är värd sina 500 kronor som den kostade. En varm sjal behövs också.
Idag får man då inte missa "Bonde söker fru". De närmar sig sina val och det är spännande. Förra veckan missade jag eftersom vi hade tjejmiddag. Men ikväll ser jag garanterat på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0