Söndagens rapport

Började dagen med två avsnitt av Desperate Houswifes. Satte igång en tvättmaskin med lakan. Har tvättat allt i tvättkorgen idag. Känns befriande.
Gick på stan tre timmar för att köpa de sista julklapparna. Jag fann de mest perfekta och passande till de människor jag hade kvar, köper dock två imorgon eftersom jag måste fundera lite på saken.
Medan sambon var på livsviktig fotbollsmatch fixade jag god middag. Ugnsbakade potatisar med olika dippar och kyckling till. Gott var det ju.
Har även hunnit med att klippa ett hår. Snygg blev det.
Idag flög två väninnor till varmare länder. Fyra långa veckor är de borta. Tråkigt. Men såklart roligt för dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0