Trött en tisdagmorgon

Sov dåligt i natt. Den här förkylningen som jag har på gång blir bara sämre. Tack mamma. Du har smittat mig. När jag vaknade var klockan 8:45, inte en chans att man hinner göra sig klar på femton minuter. Jag hoppade skolan idag. Det är inte ofta det händer.

Kvällen igår hade jag lite gäster på besök. Det bjöds på fransk chokladtårta, kex och annan choklad. Det var min far som hade bett syster att köpa en tårta. Snäll tanke. Fick också fina gåvor. Kvällen avslutades med ögonbryn och frans färgning på två väninnor som snart beger sig på ett äventyr.

Nu tänker jag lägga mig i min säng och läsa nyaste numret av ett Plaza Kvinna som kom igår. Får se om det har skrivit om något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0