Jag har besökt BOKREAN på adlibris.com


jag har shoppat på bokrean!
fem böcker blev det.

1. Rudberg Denise, Väninnan

2. Rudberg Denise, Jenny S (den borde min väninna Jenny S läsa)

3. Haag Martina,  Underbar och älskad av alla

4. Haag Martina, Hemma hos Martina

5. Hamberg Emma, Linas kvällsbok 1 & 2


Har ni några tips på fler bra böcker?



Den här tisdagen har börjat bra. Lunchade med väninnan (åt en bakad potatis med skagenröra). Besökte även lopptorget och fann ett par grymt snygga stövlar. De var svarta och hade en väldigt snygg klack. Jag försökte med allt våld få in min lilla fot i skon, utan att lyckas. Okej, jag fick in foten, men det kändes inte så skönt. Visserligen var stövlarna nästan oanvända, så det kan finnas en chans att det töjer ut sig. Tyvärr, tyvärr vågade jag inte chansa och lät de 2€ skorna bli kvar i affären. Typiskt!
Om några timmar blir det gymmet med min lunch-väninna. Härligt, säger jag!








Kommentarer
Postat av: jenny

Haha..den där boken ha jag tänkt att jag ju borde läsa. Kanske jag kan låna den av dej sen :) Ditt loppis-dilemma känner jag igen. Så händer det alltid åt mej. Ibland är jag snål o köper dem ändå. Suck för mej. Ha det skönt hemma.

2007-02-27 @ 15:12:56
Postat av: Jenny

Den dar "Underbar och alskad av alla" ar hysterisk rolig!! haha :)

Ha en bra dag Hannah! kram*

2007-02-28 @ 20:12:00
URL: http://jemppan.blogg.se
Postat av: Emma

Ååh, jag vill också shoppa böcker på rea!! :)

2007-03-01 @ 12:28:36
URL: http://emmasiro.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0