äntligen Fredag.

Veckorna går väldigt fort just nu. Det enda jag hinner göra är att jobba, umgås med vänner... That´s it!
Imorgon tänker jag ta bussen till stan, så att jag får träffa släkten lite. Har inhandlat idag en massa hårprodukter som jag tänker dela ut.

Idag slog det med att jag snart, helst nu, måste åka till Stockholm. Tror att jag tänker göra det på min nästa lediga dag. Stockholm! Stockholm!

Dessa jeans tänker jag då inhandla. De finns också på caliroots.com. Har prövat dem redan vilket betyder att jag vet min storlek. Tänk att få ha på sig dehär när man är på Irland.




Nu skall jag göra något nyttigt...

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan! Jag är i Ekenäs den 11.8 Jag åker till London den 13 augusti jag :)Vilken tid åker ni? Vårt plan far 19.00 :) Kanske du hinner klippa mej då där på helgen nåt slag?! Kramis!

2007-07-06 @ 21:39:41
Postat av: annalena

sånadär hängselbyxor ser så sköna ut, vill också ha:)

2007-07-11 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0