En dag i Uppsala.


Idag har det varit en dag i shoppingens tecken. Jag har verkligen unnat mig grejer jag inte tänkt att jag skulle köpa. Endast ett par jeans var tillåtet.

Men så blev det inte. Istället har jag kommit hem med bl.a ett par jeans (äntligen mina älskade hängseljeans som jag bloggat tidigare om. Fick dem till och med på rea!), två par skor (nya Vans är ju aldrig fel. Även dessa på rea. Och så ett par från min favoritaffär Monki. Underbara), en grå klänning (skitsnygg i bomullstyg som jag kommer att matcha med strumpbyxor i höst), 3 t-tröjor (alla dessa från Monki. Helt härliga färger och väldigt ovanliga), leggings (gråa till hösten), accessoarer (smycken är ju aldrig fel), Sjal (skojigt mönster i rosa, grått och lite vitt) och en hemlis till min M.
Efter den här resan har jag konstaterat att Uppsala är en bra stad att shoppa i (har inte varit där sen jag var 13 år gammal) OCH att Monki är en av mina favoriter. Jag bara älskar kläderna...

Imorgon är det jobb som gäller. Från och med söndag är det dubbeljobb. Salongsjobb och RockOffjobb. Skall bli riktigt kul.


Nu säger jag hejdå för en vecka ungefär.



p.s! om två veckor vet jag mer....

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vännen! Grattis till din praktikplats! Hoppas ni får det jätte bra i Irland också. Vi var hos Kalle och Tecko igår och tittade på bilder från Aus. och Irland, helt fantastiska ställen! Ni kommer att få en sådan upplevelse!
Många kramar!

2007-07-21 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0