Jobb, jobb, jobb!


Nu har RockOff-festivalen startat. Jag besökte stället som gäst i lördags, men igår var det min tur att stå bakom bardisken.
Söndagen började med att jag låg hela förmiddagen på Lilla Holmen och solade. Två kompisar dök upp så vi skvallrade lite om helgen. Gick hem i god tid för att duscha lite, klä på mig de nya arbetskläderna OCH städade lite den väldigt råddiga lägenheten.
Kvällen gick väldigt snabbt. Timbuktu var ju helt sjukt bra. Man får feelis där man står, bakom disken.

Kommentarer
Postat av: jemppa

Hannah Hannah, vi blir typ grannar i höst! Jag har fått en lägenhet på Rådhusgatan :) Ses på Åland i helgen. Kram!

2007-07-24 @ 11:33:28
URL: http://jemppan.blogg.se
Postat av: Martina

Hej Hannah! Tänkte kolla hur det blir med mitt hår.Har du tid att klippa här första helgen i augusti? kramis

2007-07-28 @ 17:27:53
URL: http://tina.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0