Lön.


Idag fick jag min lönelapp. Min lön på mitt sommarjobb är mycket bättre än vad jag förväntat mig. Alltid trevligt med lite exktrapengar, när man minst anar det.

Hur skall man få inspiration till att göra något? Har suttit flera kväll i rad framför min laptop och försökt få något till stånd, utan att lyckas! Jag börjar få i nerverna nu när jag inte ens har kommit fram till något "riktigt" ämne. Suck. Jag håller på att dra mig håret (trots att jag har så tunt).
på tal om hår...

Imorgon är det Tukkis (som det heter på finska) i salongen. Det betyder att jag färgar och klipper min kollegas hår och hon gör det samma på mig. Jag har ännu inte riktigt bestämt mig hur, men antagligen någon osymetrisk frisyr, gärna mycket längre hår på ena sidan. Tror även att vi kommer att leka med löshår. AAh, det trodde man inte om mig. Kommer antagligen att lägga endast 9 slingor, tror jag.

Fan, jag behöver en ny kalender. Min har tagit slut och utan kalender -inget liv (iaf. nedskrivet). Jag måste gå på shoppingtur imorgon.

Kommentarer
Postat av: sarah

Vad bra att du förtjänar bra, det är du värd! Hälsniningar från båten! Kommer till Åland snart, jag hör av mig!:)Bamsekraaaam! Syster S

2007-07-05 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0