en vecka.


en vecka har jag nu jobbat på Klipp Upp. Jag trivs så otroligt bra. Har fulla dagar och nöjda kunder. Har lärt mig redan otroligt, börjar bli proffs i färgning.

Idag fick jag träffa min snälla gudmor. Jag blev bjuden på smörgås, te och en härlig munk. Vi pratade i flera timmar innan hon visade hur allt funkar i hennes lägenhet. Jag kommer nämligen att bo lite där också. Här på landet är det okej, men stan är oftast roligare. Det är där jag har mina vänner. Där är man inte "fast". Jag fick till och med en egen nyckel. Det gillar jag. Tror att jag kommer att sova min första natt där imorgon.

Nu tänker jag packa lite min väska med allt jag behöver. Skall försöka köpa en ny bag imorgon. Kanske en SVEA. Det skulle vara skoj. En sånhär fast mörkblå.

image31
www.sveasvea.se

Kommentarer
Postat av: jennica

Låter bra Hannah! Jag fick just praktikplats till hösten hos veronica :) Skönt att ha en plats äntligen...Puss

2007-06-19 @ 14:08:14
Postat av: annalena

hej vännen. sitter på jobbet och har ännu en halv timme kvar. alldeles ensam:/ funderar samtidigt lite över midsommaren och om jag skall låta mej släpas ut på en öde holme någonstans i skärgården. du vet ju hur jag är när det kommer till duschar och andra nödvändigheter;) jaja, det blir väl nog bra bara det blir färdigt. sköt om dej vännen. hör gärna av dej nån dag så man får höra hur det går där på ön:) KRAM.

2007-06-20 @ 16:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0