Imorgon kommer M!!!


Imorgon dyker min M upp här på ön. Skall bli så kul att få se honom. Har ju bara hört hans röst några veckor.

Igår var det verkligen en Jobb(ig) dag. Jobb från nio till halv8. Kunder kom och gick och jag var något stressad. Efter jobbet blev jag bjuden på jordgubbar och glass. Det var en av mina arbestkompisar som sa att jag nog behöver det. Japp, hon gissade rätt.
Vid tiotiden på kvällen gick jag till lägenhet i stan. När jag just hade satt på fyran och House hade börjat, kom min gudmor hem. Hon tyckte det var så kul att komma hem när någon var där. Hon är annors ensam.
Nu när jag blivit äldre har jag börjat uppskatta lugnet och prat med äldre. Jag tycker det är väldigt intressant att sitta och höra på människors erfarenheter och berättelser. Jag skall också ha saker att berätta!

Igår blev det en SVEAbag. En blå med vita mönster. Stor är den! Riktigt. Stort. Jag tycker den är rätt fin. 42 euro kostade den, vilket jag tycker att är rätt billigt. Deras linnen kostar ju 38E.


Nu skall jag åka en sväng till stan. Provköra en bil.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Var hos din broder och M i lördags! Herregud, Katrineholm... men snart flyttar dem!

2007-06-20 @ 19:12:08
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej Hannah! Hoppas du har det bra där på holmen! Ses om inte förr så på RockOff, wihiii! :) Ta hand om dej gumman, kram!

2007-06-25 @ 22:29:47
URL: http://jemppan.blogg.se
Postat av: Martina

Hej sötnos!
Kommer du att vara i Ekenäs nångång under juli eller början på augusti? Tänkte om du sku vila gå an med saxen i mitt hår ;) Kramar! Sköt om dej

2007-06-26 @ 14:19:52
URL: http://tina.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0