Söndagsfeelis.


Egentligen avskyr jag söndagar. Det händer ingenting och man är bara trött.

Igår var jag på en födelsdagsfest. Det var helt skoj, fast jag kände typ fem pers av alla 25 gäster. Men trevligt var det.
Vi åkte till stan och besökte Arken. Där träffade jag fler bekanta och kan konstatera att ålänningar trevliga. Några kunder jag haft i Klipp Upp hälsade till och med på mig. Det har aldrig hänt i Vasa. Man är ju trots allt samma människa, fast man har en kund i stolen. Så det var skoj.
Fyratiden damp jag ner i min säng. Var otroligt trött, hungrig och irriterad. Fasiken, vad länge det kan ta att få ett gäng ihopsamlat. Skönt var det inte när jag vaknade halv10 och höll på att storkna för att den ytterst lilla luft som fanns i mitt rum höll på att försvinna.

Igår på festen när jag stod och pratade med ett gäng fick jag kommentaren "Du låter som om du skulle vara 45". WHAT?? JAG 45?? Jag höll på att klappa till personen. Tydligen så försvarade denne person sig med att jag verkar ha så mycket erfarenheter. Jag har ett yrke (är inne på mitt andra), jag har rest i europa, jobbat på tre olika salonger och lite andra upplevelser därtill. Sedan när jag nämde att jag var 20 år gammal kom det som en chock.

Nu skall jag fortsätta läsa boken jag aldrig kan lägga i från mig.

Hannah med H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0