SchlagerRapport


Jag hade många favvosar i Melodifestivalen igår. Här kommer min personliga lista.


1. Andreas Johnson (för att han sjunger som en gud och är bra på scenen. Läs också mellan raderna).

2. Sebastian (för att han har världens finaste leende och han vet hur man sjunger rent).

3. The Ark (för att dom är så coola. Jädrar, vilket röj. Dessutom har jag sett dem live här i min stad och fått en komplimang av självaste Ola Salo).

4. Måns Zelmerlöf (för att han sjunger bra och för att han drog dedär berömda "bögstegen").


Eftersom  jag då brukar skriva om kläder i denna blogg, tänker jag även göra det nu. Ju fler H man får, destu bättre.

1. Andreas´ kläder tyckte jag var läckra. Visst var de tajta, men äh. Jag tror att han typ är den enda som passar i en hel läder kreation. HHHHH

2. Sebastians kläder var snygga. Jag gillade hans röda bälte, och det röda innanför hans kavaj. Väldigt mycket bättre än det där konstiga röda han hade förra gången. HHHH

3. The Ark  Jaa, vad kan man säga. Speciella kläder som nog går hem hos publiken, men kan ändå säga att fjädersystemet han hade i nacken var förfärligt. Bandets kläder  var okej. HHH

4. Måns såg ut som en gubbe. Fortfarande gillar jag inte gråa finbyxor och grå kavaj på män under 25. Sorry, men dethär var verkligen sämst. H

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, precis vad jag också tyckte om allt.. Fast Sebastian, The Ark och Andreas Johnson var typ delad etta åt mig :) haha

2007-03-11 @ 18:40:41
URL: http://linaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0