att äta ensam.


När jag skall äta ensam, går det bara inte. Jag lagar helt okej rätter (idag blev det pasta med soltorkade tomater som min syrra tipsade om). Maten var jättegod, men jag klarar inte av att äta ensam. Känner inte någon matlust överhuvudtaget, vilket ofta resulterar i att jag sedan lämnar en massa. Igår åt jag spenatsoppa, och slängde bort typ hälften.
Påverkas man av människorna omrking sig? Äter man mer när man är två eller fler?

Tror att jag borde satsa på ett ordentligt mål i skolan istället, och något lättare här hemma istället.
Det är ganska konstigt det här i alla fall. Tycker att det snarare borde vara tvärtom -att man äter mer ensam.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jees, jag äter ensam varje dag. Inte undra på att jag inte orkar ställa igång med något desto mer kulinariskt...

2007-05-21 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0