ett e-mail.


Tänk att man kan bli så glad över ett e-mail. Jag tycker det är ganska sött när han skriver. Min livskamrat och bästa vän.

När jag får mail eller vanliga kort/brev av honom börjar jag alltid tänka på hur bra jag egentligen har det. Sådana som honom växer inte på träd. Det vet jag. Vi kan klara allt, vilket vi har bevisat gång på gång.

Lite om någon:

snäll
omtänksam
kramar
pussar
komplimanger
sjunger
allmänbildad
härlig
ljuvlig
underbar
resa
trygghet

här är de första orden som jag säger när jag tänker på honom. Min M.

Kommentarer
Postat av: annalena

han är nog en riktig pärla din M!

2007-05-20 @ 10:46:41
Postat av: StarH.

jepp, jag vet :)

2007-05-20 @ 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0