Ett par till.


Jepp, nu har jag varit och inhandlat de röda skorna. De är mina, yes.
Jag och systern gick på stan för att köpa morsdagspresent till vår snälla mor. Var lätt som en plätt att hitta något i hennes, lite yllepylle stil. Dessutom verkade systern också ha glatt shoppinghumör, eftersom hon köpte två klänningar (man kan aldrig få för många). Jag skulle gärna ha köpt den vita-med-en-svart-rosett-toppen från Koola Anna. Kanske jag går in i affären efter jobbet idag.

Nu tänker jag öva på sångläxan och sedan byta om till "arbetskläder". Disken borde också diskas före jag går till jobbet kl.14. Får se om jag hinner.

häv ö najs dej!

Kommentarer
Postat av: karin

jepp, fann shampot och använde det igår. Tror att jag ser lite resultat redan.

2007-05-10 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0