Grattis Serbien!


Jag tycker verkligen att rätt låt van. Girlpower hade hon minsann och dessutom var hon den enda som bar glasögon, vilket är ganska snyggt. Mer glasögon!

Vi hade en riktigt trevlig glamourkväll. Såklart hade vi lyckats med underbara "snacks". Pesto-tomat-mozzarella-basilika bröd, batong som var stekta i smör och vitlök med smulten getost och sirap, nötter av olika slag, laxrullar med smetana och rom, mörk choklad och jordgubbar, champagne, melon och lufttorkad skinka. Ni hör, det var ljuvligt.
När song contest var slut gick vi mot krogen. Jag hängde med en stund, men efter två timmar stod jag inte ut med röken. Jag gick hem.
Under de två timmarna jag var där började jag såklart fundera. Jag förstår inte varför finlandsvenskar (är det endast vi?) inte vågar hälsa, FAST dom känner igen en. Alltså, jag såg en tjej jag nyligen klippt och färgat. Vi hade det riktigt trevligt när hon var min kund. Igår när hon var ute på krogen, valde hon dock att inte hälsa! Jag avskyr när folk verkar vara så stolta och inte bryr sig. Hallå, det är inte coolt att inte hälsa, snarare nördigt enligt mig. Jag förstår bara inte. Man kan väl bjuda lite på sig själv. Om jag hade fått en chans att jag sagt något med att hennes hår är snyggt eller någon annan trevlig komplimang, men just nu känns det som om det får vara. Stackare!

Jag steg upp rätt tidigt i morse för att börja städa min toalett som har varit allmänt ofräsch. Nu doftar det himmelskt och jag trivs där nu. Jag tänker ännu dammsuga båda våningarna, sen cykla iväg och färga en kvinna med baksmälla. Dom skall också få vara snygga i håret, tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0