Kvällsblogg

I brist på annan sysselsättning valde jag att plita ner några rader.

Jag börjar närma mig mitt sommarlov och mitt Åland. Det är lite blandade känslor i år, men det brukar ju alltid kännas så. Efter några dagar börjar man vänja sig.
Speciellt med denhär sommaren är att jag kommer att ha ett nytt jobb på www.klippupp.com , skall bli väldigt kul. Jag ser så fram emot det. Jobbet alltså, inte att vara ifrån min M.

Efter sommaren är planerna lite oklara ännu. Antingen blir det en resa till Irland på ungefär två veckor. Eller så blir det Sthlm i tio veckor, eller så blir det Vasa och "ledigt" tio veckor. Inget är bestämt. Alla alternativ är okej, men nr två är vad jag hoppas på.

Nu skall jag gå och lägga mig under mitt duntäcke och läsa en bok (som jag ska börja på). Tror att jag väljer en av Denise Rudberg.

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0