Lite sol i regnet.


Idag har det regnat lite. Ni vet, ett härligt sommarregn. Det doftar gott ute och allt känns fräscht. Jag hade ju nästan väntat på det. Härligt.

Efter gårdagen känner jag mig lite starkare idag. Jag har lugnat ned mig och jag känner mig bättre. Visste ju att det tar några timmar (oftast en natt) innan man kan smälta den värsta chocken. Erfarenhet är erfarenhet och jag visste att det här skulle komma någongång.

Idag hade jag min lektion i musik. Det gick väldigt bra. Jag kände att mina studerande var aktiverade och med hela tiden i vad jag sade. Tror att jag får bra feedback.

Nu skall jag skriva klart det sista arbetet (har gjort ett klart redan idag) sedan lägga mig i sängen och läsa klart Emma Hambergs bok. Den är jättebra!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hey, har du lektioner i musik? Det har jag helt missat.

2007-05-15 @ 09:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0