Lördag = tråkdag.


Denna lördag ser ut som den förra. Jag har ganska tråkigt. Sitter och skriver de sista skolgrejerna och nu märks det att jag börjar vara på slutrakan. Sommarlovet närmar sig. På måndag tänker jag lämna in dem.

Idag har jag jobbat. Steg upp vid åtta för att kunna gå i tid och öpnna salongen. Började med ögonbrynsplock, tätt efter hade jag snabbmanikyrer och håruppsättningar. Efter det fick jag slinga lite rötter.
Jag slutade vid tre och märkte halvfyra att jag glömt mina hemnycklar i salongen. Har ju ingen lust att betala 20 euro till låssmeden, så sprang till jobbet och såg till min glädje att ännu en tjej var där. Tack gode gud! Har verkligen inte råd att betala någon låssmed.

Har ätit råggröt till middag idag. Det börjar kännas (och smakas) att jag behöver min lön. Lön lön lön! Snart kommer den. Väntar dessutom på mitt stipendie jag snart borde få.

Nåja, back to work.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Va roligt! ja, d kanske vi kunde. Har endast en halv timmes lunchpaus, men kanske vi hinner. Skulle det vara möjligt att du sku hinna klippa till mitt hår lite innan lördagen? Skulle vara kul med fin-i-håretfiilis till brorsans studentfest :)

2007-05-26 @ 20:53:10
Postat av: Friend in need of haircut

På torsdagen jobbar jag till 17.15 så passar det efter det kanske?

2007-05-27 @ 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0