man börjar tänka.


Ibland kommer man till ett sådan stadie när allting stannar. Man hör inte ljuden som surrar bredvid en. Man hör inte att telefonen ringer eller att man får ett mess. Allt är bara tyst.

Just nu känns det så. Jag bara tänker på en sak. Om fem dagar kommer jag att bli ensam här. Min sambo åker till hemtrakterna för att börja tjäna pengar, och här är jag. Helt. Ensam. Jag hatar ju att vara ensam.
Dessutom åker min syster bort. Mina närmaste kompisar är borta. Jag ser helt enkelt inte alls fram emot dedär veckorna som jag är helt alone.

Sedan kommer sommaren. Jag är på Åland och Han är på fastlandet. Ärligt talat, det känns ruttet. Varför väljer man att göra såhär, när det finns andra alternativ. Jag vet att allt kommer att gå snabbt och att vi snart är i Vår Hem igen. Han & Jag. Men nu när man har det framför sig känns det fel. FEL! FEL! FEL!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, gumman, det är tråkigt att sakna sin man, men det kommer att gå fort och se till att ni träffas mer i sommar än vad ni gjorde i fjol:) Ha en skön kväll! Kramen

2007-05-01 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0