Musiken i reklamerna.


De som känner mig vet att jag gillar musik. Musik i olika stilar passar min smak.
Nuförtiden fastnar jag även för musiken i reklamen på tv:n. En som hela tiden snurrar i mitt huvud är "Fötterna demostrerar" som kommer på TV4. Den är superrolig och tårna ser urgulliga ut. Jag gillar den starkt.
En annan som också fastnar är dendär Saab reklamen. Där det är en tjej som sjunger en låt som heter "Release me". Det är en fin låt.

Med det här korta inlägget vill jag bara få fram att det verkligen är en skillnad på vad man sätter för musik till vilken reklam. Jag minns att Oh Laura sjunger Release me till Saab och jag vet att fötterna demonstrerar för att få Jalas-skon. Ganska kul, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: annalena

usch, jag tycker dom där tårna e läskiga:/

2007-05-10 @ 18:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0