nu var det beställt.


Jag och min sambo åkte förra sommren och tågluffa. Vi flög den 13 augusti till Barcelona och åkte därifrån tre dagar senare mot vårt stora äventyr.
Det här var min bästa sommar någonsin. Vi hade det så kul tillsammans och fick uppleva saker man annors inte får göra. Tänk er, Paris, Rom, Venedig, Milano, Berlin, Wien, Cannes. Detta är endast några ställen vi besökte
Jag vill så gärna göra om dendär resan. Underbart och ljuvligt att resa med honom.










Idag hände det. Den 13 augusti lyfter planet igen. Denna gång mot IRLAND och Dublin. Denna gång utan mig. Det är endast han som åker. Helt ensam. Han stannar 16 dagar. 16 DAGAR! Helt själv.
Men jag är otroligt stolt och glad för att han vill åka ensam. Och att han vågar. Jag är jättestolt.
Han kommer att få uppleva saker som inte jag får göra. Det tar ont. Han kommer att ha en erfarenhet mer. En till historia att berätta. Min älskling.

Visst, jag gråter inombords. Jag tycker att det är så sorgligt att han åker ensam. Tänk om något händer. Vi kommer inte att träffas så mycket. Det skär som en kniv i mig.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Varför ska inte du åka med då?

2007-05-30 @ 02:01:39
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Emma

Ååh, härligt med Dublin!! Det är nästa plats som jag väntar på att få besöka också. Varför åker du inte med?

2007-06-04 @ 14:19:12
URL: http://emmajs87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0