Onsdag med vårkänslor.


Idag lyser solen som aldrig förr. Några grader varmare skulle det ju såklart kunna vara, men jag har äntligen vågat ta på mig klänning. Skönt med värme.
Idag i mataffären bevittnade jag två pojkar som snattade. Medan detta hände stod jag och pratade i telefon och kunde se allt. Killen såg helt generad ut när vakten kom och ryckte honom i armen. Jag skall aldrig snatta.

Just nu går jag och tänker på ett par skor. Röda är de och gjorda av tyg. Råkade hitta en bild på Zoovillage.com på samma sko, men jag har ju tänkt mig röda! Klarröda! Skulle behöva betala endast 34,90 för dem!



Snart skall jag klippa två hår, äta fisk OCH besöka en kompis som ligger sjuk hemma. Tror hon behöver lite tjejsnack.



ciao!

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, men just de har jag också sett på och de är jätte fina! Såg just en i sale som hade såna vita. Kom gärna o hälsa på!

2007-05-09 @ 17:31:46
Postat av: karin

fråga: Hur ofta kan man använda silvershampoo och hur pass mycket och hur snabbt hjälper det egentligen?

2007-05-09 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0