planer på att stiga upp tidigt.


Jag hade planer på att stiga upp lite tidigare idag. Det lyckades ej.
Steg upp vanlig tid, 7.20 och ändå tycker jag att jag aldrig hinner göra allt jag vill på morgonen. Idag har jag en lugn dag framför mig, vilket blir rätt skönt. Kommer att vara i skolan på dagen och sedan hem! Måste väl plugga lite, öva sångläxan och så måste jag försöka laga någon middag, eftersom havregrynsgröten tog slut idag.
Jag hade vit morgonrock på mig, och spillde typ halva skålen med gröt och bojsenbär-rabarber-soppa. Synd när morgonrocken tvättades i söndags. suck.

Kommentarer
Postat av: systeryster

Jag tycker då att 7.2 är himla tidigt jag.Själv vaknade jag kl9.30 idag. Ska försöka höra av mig till Ika idag. Har du föresten fått in stipendiet från Sfv? Inte jag..gud vad länge det tycks ta..Ha en bra dag!

2007-05-23 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0