Regn.


Idag har det regnat och blåst konstant! Ganska mysigt har det varit när man måste gå med gummistövlar till sånglektionen. Jag har röda gummistövlar.
Det här regnet gjorde så att dedär godiskulorna har smält bort. Skönt när det inte knastrar mer.

Om en halvtimme skall jag finnas i mitt jobb, för vi har möte. Sedan går vi vidare till en resturang för att äta. Skall bli gott att äntligen få äta. Har inte ätit riktig mat på jättelänge känns det som. Endast gröt och frukt.
I natt klockan två anländer dessutom min åländska lillasyster. Det ser jag fram emot. Vi brukar ha kul.
Nu ska jag byta kläder, sminka mig snabbt och sen ut i regnet.


Kommentarer
Postat av: jenny

här nere i söder har solen skinit hela dagen lång från en klarblå himmel.. :) synd bara att man tvingats vara inomhus hela dagen på jobbet. Ha en bra kväll Hannohli.

2007-05-16 @ 21:18:35
URL: http://jemppa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0