Telefoner, glasögon med mera


Har just landat här framför datan. Tänkte försöka ta itu med skolarbeten, innan middagen. Har några på hälft och några jag ska börja med. Känns ändå bra, eftersom jag vet att jag hinner till deadline.

Idag har jag "skaffat" en ny lånetelefon. Jag får testa den nu några dagar, innan jag bestämmer om jag köper den eller inte. Det är en rosa Motorola. Eftersom jag har tummen mitt i handen när det gäller teknik tog det nästan en timme innan jag fick igång den (Svårt att hitta platsen för simkortet). Men nu lever den och jag vet inte riktigt vad jag tycker. Problemet är att jag har säkert 50 nr på min gamla telefon, som jag isf. måste kopiera på något sätt. Svårt!

Imorgon har jag ett föredrag om glasögonbågar. Glasögon blir snyggare och snyggare och nuförtiden har man dem som en accessoar (det tänker iaf. jag på när jag köper nya). Därför tycker jag att ämnet var trevligt. Var idag och intervjua en optiker och samlat på mig nya som gamla bågar. Kul kommer det att bli.

Nu ska fixa upp min lägenhet lite.. Sen skolsaker.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Den där motorolan funkade inte för mig, konstig meny än vad jag var van vid, saknades massa funktioner plus att den var jobbig att hålla i. Men fan va snygg den är, särskilt den i bubblegums-rosa!

2007-05-08 @ 22:44:42
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0