Ack, dessa hårprodukter

Kvällar som denna (när jag är helt ensam) sysselsätter jag mig med plock. Plockar grejer i lägenheten, plockar kryddor i bokstavsordning. Idag plockar jag hårprodukter.
Jag blir galen på alla dessa produkter som fyller mitt toalettskåp. Som frisör är det lätt hänt att man får en massa grejer och speciellt hårprodukter. Behöver så gott som aldrig köpa något.
Just nu är det trångt i mitt skåp. En massa hårspray, balsam, schampon, inpackningar, vax i mängder och en massa annat. Jag blir galen. Måste försöka lösa dethär på något sätt. Antingen skaffa mer utrymme för produkterna Eller ge bort produkterna. Har en massa öppnade förpackningar, för man vill ju testa dem direkt för att sedan kunna rekommendera dem.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hmm...jag är frivillig om något skall skänkas;)

2007-11-17 @ 19:55:39
Postat av: Martina

Plockar du verkligen kryddburkar i bokstavsorning? Oj, oj, jag sku definitivt behöva lite av din iver :) KRAM!

2007-11-17 @ 20:23:52
URL: http://www.tina.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0