Benvärmare för några år sedan.

Måste fortsätta skriva om benvärmare efter att jag läst min väninnas blogg.

Jag har varit länga på jakt efter ett par benvärmare. Helst någon naturlig nyans. Nu har jag ångrat mig. Kör hellre med knästrumpor.
Jag minns fortfarande när jag valde att sticka ett par benvärmare. Svarta. I syslöjden. Minns dock inte vilken klass jag gick i, men antagligen sjuan.
Visserligen blev det ett par benvärmare och de såg väldigt hemstickade ut. Några hål där jag tappat maskan och den ena var mer tight än den andra. "Ära vare gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden" skrek det om dem. Men jag var nöjd. Så. Nöjd.

Nu ska jag lägga vetekudden i mikron, koka en kopp te och sedan slappna av i soffan.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag stickade också benvärmare i textilslöjden på typ 5:an! Har aldrig använt benvärmare sen dess! Jag tror dock att de KAN vara varma och sköna...

2007-11-21 @ 19:17:45
Postat av: Jenny

Detta får mej att minnas att jag oxå en gång i tiden stickade ett par benvärmare...ett par gråa. Ingen vacker syn de heller, haha! :) Ha en skön kväll grannen.

2007-11-21 @ 19:24:29
URL: http://jemppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0