Det hänger på håret.


Som frisör är ju håret det första man kollar på när man träffar en ny människa. Håret eller händer.
Fortfarande drömmer jag om ett tjockt hår, men som tyvärr är omöjligt. Jag är född tunnhårig, bara att se de positiva i det.

Just nu har Agyness Deyn den finaste frisyren av de finaste.
Förutom det snygga håret har en väldigt nice stil.
Som sagt, hennes hår är jag sugen på. Men kan jag ha
en kort frisyr, trots mina fula öron?
image58       image59          image62    

image60

(bilderna är bl.a från http://img.epochtimes.com)

Kommentarer
Postat av: nora

Klart du kan ha en kort frisyr :) Int har du fula öron!! Men kanske först till sommaren,då d int e så kallt och man inte behöver gå med mössa som döljer det fina håret. Kram på dig

2007-11-15 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0