En blekt blondin

Som vanligt har jag ont i mina fötter efter några timmar på jobbet. Platta skor. Ni vet.

Nu skall jag göra en god fetasallad med rödlök. Till det äter vi fullkorns baguetter och dricker citronvatten. Egentligen är det trist att sluta sent. Kan inte laga ihop någon större rätt.
Efter det tänker jag blondera håret. Skall försöka få det askigare och snyggare. Intressant var det när man såg diskussionen i nyhetsmorgon häromdan. De pratade om att blondiner gör männen korkade. Det säger tydligen en brittisk undersökning. Jag kan stolt säga att min man inte är korkad, trots att han bor med en blondin.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej på dej!
Har du lust att gå lös med en sax på mitt hår nångång under jullovet?! Mitt hår mår kvast.

2007-11-21 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0