Godnatt bloggen.

Nu sitter jag här. 40euro rikare. Snart har jag flygbiljetten betald. Bra med kundkväll. Bra med pengar.
Idol ståhejet var väl okej. Men dock INTE samma sak som att sitta i den riktiga studion i Stockholm. Det har jag varit med om. Den nästbästa dagen i mitt liv.

Skall nu lägga mig i sängen och läsa den nya VeckoRevyn som fanns i min postlåda idag. Skall inte läsa den för kritisk, men klart att den nya layouten säger en hel del. Måste se det postivia (och negativa) i det.
Sedan skall jag också hoppas på att inte vakna av en vaknande sambo. Så skoj är det verkligen inte. Att ligga bredvid en man som hickar på löpande band.

Godnatt bloggen. Imorgon är det jobb och barnvakt. Hoppas på att få barnvakt till den fina pojken.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken är den bästa dagen i ditt liv? ;)

2007-11-23 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0