Grannen och morgondagen

Efter några skolarbeten färgade och klippte jag grannens hår. Jag gillar grannen. Vi pratade om allt möjligt. VeckoRevynpraktik, bröllop och sommar. Kvalitetstid med grannen måste ske oftare.
Idag fick jag lite värme i hjärtat. Sånt är härligt.

Imorgon är det jobb. Skola och sedan jobb. Efter det är det att packa upp papperspåsen som jag fick idag. Papperspåsen jag skickade med en väninna från Stockholm. Har ingen aning om vad det finns i den, så det blir kul. Det enda jag vet är mina svarta pumps från Monki och svarta kjolen.

Nu, kolla på André Wikström på Finlands tv. Godnatt bloggen.

Kommentarer
Postat av: Linda

herrejestas hannah! din påse! den glömde jag ju helt! sorisorisori! åkte till ekenäs först 23-tiden den kvällen. Men sku ju ha hunni plocka upp den senare under helgen :´(

2007-11-19 @ 22:45:41
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0