Hej då Stockholm och VeckoRevyn.

Mitt liv i Stockholm är nu slut. Imorgon åker jag hem. Till min fina lägenhet och min fina sambo.

En liten känsla av sorg har legat över hela redaktionen idag. Jag steg in genom dörren vid tio och möttes av flera leenden.
Vi gick ut och äta lunch. Blev en restaurang som heter Paparazzi. Åt ett enormt gott salladsbord och en biff som var mindre god. Jag hatar när jag alltid väljer fel rätt. Jag lider enormt mycket av beslutsångest. Väljer det som de andra tar, vilket ofta är fel.
Vid tvåtiden dukade vi fram fikat. Tårta, salmiak och cocacola. Jag valde dock vatten (det är jobbigt detdär med kolsyra). Alla var intresserade om min framtid, vilka planer jag har och vad jag vill göra nu.
Jag fick väldigt fina hejdå-gåvor.
Som ni kan förstå behöver alla stylister en "stylist-påse" där diverse nödvändigheter finns. Som till exempel sax, klämmor, nålar, strumpbyxor, sjalar (så att modeller inte kladdar ner kläder med sitt smink), tråd och så vidare. En väldigt fin Topshop-påse med fint innehåll. Jag är glad. Väldigt glad.
Förutom det fick jag även en svart bok där jag skall samla alla mina modejobb. Har redan ett jobb inplastat.
Av Lisen fick jag en skimmrande kroppskräm. Det är kul att ha.

Som sagt vet jag att jag kommer tillbaka om tre veckor. Det ser jag ju fram emot.


Imorgon klockan 10 lyfter mitt flyg. Klockan 12 står en ivrig sambo och möter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0