Lördagen som är slut.

Vilken lördag! Jobbat, suttit på Wayne´s och snackat med tjejerna och handlat. Det har varit en givande lördag -nästan. Skoj att träffa tjejerna förstås. Men jobbet var jobbigt. Ser väldigt mycket fram emot lönen jag får samma dag jag åker till Stockholm. Har väl jobbat närmare 80 timmar denhär månaden vilket betyder en grym, fet lön. Hoppas jag. Ett par skor (svarta, glansiga) tänker jag köpa.

Nu är jag home alone. Sambon gick på jobb för att sedan komma hem och gå på fest. Jag tänkte vara ensam i kväll. Kolla på film och dricka sprite. Sprite är gott.
Imorgon är det storstädning. Riktigt storstädning. Golven skall skuras och allt skall tvättas.

Kommentarer
Postat av: Linda

80h på en vecka!? det är väl omöjligt..

2007-11-18 @ 12:28:23
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0