Ont i fötterna och 20års jubileum

Efter en halv jobbdag är jag trött. Fötterna tar ont åter igen, jag vet. Converse är ingen bra idé.

Ni alla som prenumererar på VeckoRevyns nyhetsbrev borde idag ha fått ett mail om det som händer
1.12 på PUB i Stockholm
. Då får ni veta vad Jag skall göra där. Blev helt i extas när jag fick läsa. Tänk att jag får vara med.
Min Mamma ringde idag och berättade att idag är det exakt 20 år sedan vi (mamma, jag och mina två fina syskon) flyttade från paradiset på jorden, Åland och Föglö. Jag tände ett ljus för det. Det och Astrid får dela på ljuset. Hon skulle ju ha fyllt 100 idag.

Förövrigt blev jag besviken när jag såg att min postlåda var tom. Inte på räkningar (varför varför), men på tidningar. Ingen VeckoRevy. Det tråkigaste är ju att jag såg att den fanns i butik idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0