Rundvandringen

Som ni vet är jag alltså i Stockholm. Det var en härlig känsla som kom när vi steg av planet igår kväll.

Idag har jag varit på rundvandring i PUB med varuhuschefen Tommy. Nu vet jag var allting finns och vet lite mer om deras märken och vad som är specialgjorda just för PUB varuhuset. Det fanns mycket jag gillar och på det sättet mycket jag kan rekommendera de jag skall styla på lördag. Det här känns bra. Som vanligt när man får jobba med proffs.
Idag läste jag i nyaste Glamour och vad roligt att den åländska modellen, Petra S fanns där. Hon försöker verkligen bli stor.

Imorgon åker jag till city vid lunch. Skall lunch med väninnan, gå i butiker och till VR redaktionen på fredagsfika. De bjöd mig. Klart jag går.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Hannah! Hoppas det gick bra igår. Kan du kolla om rocken finns kvar på Monki. Har bestämt mig. Vill nog ha den i.s.f! Den ljusgrå i storlek S. Om den inte blir för liten? Den får ju gärna vara lite stor.. Men om du drunknar i den så är den säkert passlig åt mig. Så om du har rum och tid så får du gärna köpa den! Ska jag lägga in cash på ditt konto i.s.f, eller betala då du kommer till Vasa?

2007-11-30 @ 15:34:41
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: syster S

Hej vännen, lycka till med allting där och hör av dig när du kommer hem!:)KJAM!

2007-11-30 @ 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0