Tillbaka i mitt hem.

Jag är hemma i min lägenhet. Underbart.

Som jag gissade, det stod en glad pojke och väntade och vinkade ivrigt idag när jag kom in ankomsthallen. En söt pojke också.

Det är helt galet - JAG HAR VARIT PÅ VECKOREVYN I NIO VECKOR! Känns som om jag såg mitt hem igår. Fan, vad jag älskar denhär lägenheten. Den är så perfekt.
Jag har nio underbara veckor bakom mig. Har lärt mig otroligt mycket och jag har på känn att detta kommer att gå bra.
Fick ett mess av mode-Csilla igår efter att jag gått där hon skrev att jag kommer att gå långt. Jag tror faktiskt hon har rätt. Jag hoppas i alla fall det.
Nu skall jag gå till köket och hjälpa min sambo med maten.

Kommentarer
Postat av: Fia

Välkommen hem :)

2007-11-03 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0