Tillbaka på Sveavägen.

Tillbaka på Sveavägen. Solen lyser och det är faktiskt rätt varmt ute. Nästan för varmt att bära röd kappa idag.

Jag har varit på utförsäljningen och jag skulle ha velat köpe en nyckelring för 120 spänn. Tänkte att jag skulle bryda min lackväska med den, men hade inga kontanter. Har inte tagit eftersom jag snart skall åka hem.
En sväng till Götgatan hann jag med. Köpte en gåva, så nu är allt klart. Jag tror att han kommer att bli glad.
Jag försökte nå min far, eftersom han befinner sig vid Medborgarplatsen hela dagen. När vi äntligen fick tag på varann hade han redan ätit lunch.

Nu sitter jag  här vid mitt skrivbord -som är mitt ännu en dag till. Köpte en macka från Panini. En god en med mozzarella och tre olika tomatsorter.Namii..


Kommentarer
Postat av: Linda

Aje, Fia och Tomi fanns inte med på listan längre:( istället kommer tiia (hankeit), Skytte (ingen aning?) och macko från ekenäs med.
snart e det hemfärd! hur känns det?

2007-11-01 @ 13:38:54
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0