Tisdagsfest.


Efter nio timmars arbetsdag är jag åter hemma. Har klippt och färgat ett flertal kunder idag. Nöjd blev slutresultatet. Som alltid. Fötterna värker. Det är inte okej att ha på converse nio timmar i sträck. Fatta att jag har ont.
Nu, äta, byta kläder, fräscht smink och sedan börja promenera mot Brändö där kvällens fest är. Jag är en sorts vänelev för de nya studerandena. Ikväll är det träff. Min uppgift var att köpa två 10 liters hinkar (dit bålen skall). Tänk att denna lilla uppgift höll på att stressa sönder mig tidigare på dagen. Väldigt osmidigt med tanke på att jag har haft en vecka på mig att handla dem.

Nu, byta kläder.

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej vännen, kul kväll igår?:)När hinner vi ses? Vad gör du på lördag?Kram

2007-11-14 @ 07:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0