Toalettstädning och önskan om en säng

Att man den här tiden städar toaletten. Sambon är ute på någon pub. Jag är ensam. När jag äntligen hade ordnat upp produkterna (JA syster, det finns grejer här åt dig) kom jag på att toaletten ändå skall städas imorgon. Varför inte börja med det redan nu.
Väntar nu på att golvet där inne skall torka. Sen tänker jag lägga mig. I våra madrasser.
Så småningom vill jag köpa en säng.
Den här från IKEA skulle vara väldigt fin

image63

Kanske man får önska sig det till födelsdagspresent. Eller varför inte i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Sarah

fin säng! :) SKulle passa er stil perfekt..tyvärr tror jag att mina gåvor blir mer symboliska:) Sängar har jag inte råd med!:)

2007-11-18 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0