Veckans bästa dag

Är såklart fredag. Jag fick sova till tio sedan steg jag upp för att gå till jobbet. Jobbade flitigt. Kunderna blev nöjda, jag med.
Två av mina bästa väninnor dök upp i salongen. Det gjorde mig glad. Fönade snabbt och snygg min sista kund, för att hinna träffa dem. Vi har bestämt att jag går dit lite senare. IDOLkväll. Yeah!

I TRENDY. är det ofta olika slags produkttävlingar. Förra fredagen började det en ny. Det är märket Sebastian som ordnar denna gång. Om jag säljer 10 Sebastian produkter får jag två själv. Om jag säljer 25 Trucco(smink)produkter får jag två själv. Om jag säljer 60 produkter får jag en Samsonite flygväska. Jag satsar på 25. Närmar mig redan för idag sålde jag ått produkter. Hittills 13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0