FortFarande Förkyld


Idag är jag ännu förkyld. Trist.

Hittills har dagen varit lugn. Plockat och fixat här på jobbet och ring runt för att få de bästa kläderna. Lugna dagar passar bra för mig just nu. Trött som jag är. Har fått ett eget skrivbord och en egen dator. Nice!
Imorgon och på torsdag är det lite mer fart och fläng. Har modevisning som jag ska gå på, och olika pressvisningar samt frukostar och någon fest också. Kul att ha sådant program på listan också.

Idag hjälpte Cissi mig med att starta facebook. Jepp, så nu finns jag på ännu en sida. Yeah! Men kul blir det nog bara jag lär mig lite mer.

Nu jobba vidare. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Linda

aah, så du kommer på SOUK-festen!? kul, då ses vi där!:) gick just igenom OSAn. ca 1400 anmälda för tillfället.

2007-09-19 @ 10:43:36
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0