Från mode till skönhet.


Eftersom mode-Csilla åkt till London har jag idag fått börja jobba med skönhet-Lisen. Sitter nu och försöker hitta olika ansiktsprodukter som vi vid ett senare tillfälle skall testa. Det behövs, för min hy är inte sig lik. Har tyvärr inte skött den som jag brukar göra. Så ett test gör jag mer än gärna.
Dendär pedikyren skulle ju också vara skönt. Fan, mina fötter ser verkligen ut som.... om jag skulle ha gått flere, flere mil på Irland. Sant! Så Sant!

Messade just med en god väninna. Vi fick inbokat en date på onsdageftermiddag. Har inte sett henne och killen på länge, så det blir kul att få höra lite mer om deras liv. skoij!


Om en halvtimme är det lunch. Ser fram emot dendär salladen jag plockade med mig från middagen igår. Min bror + familj kan verkligen, verkligen laga mat. De ger mig inspiration till att laga något nytt. När jag kommit hem till Vasa så skall min sambo få smaka på andra rätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0